Reklamacie

Ako postupovať pri reklamácii?   

 

1. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk

  • S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.

 

2. Reklamácia zaslaná prostredníctvom kuriéra

  • Je potrebné vyplniť -> reklamačný protokol
  • K reklamovanému tovaru pribaliť vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
  • Reklamáciu zasielajte ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
  • Tovar zabaľte a zašlite na adresu: Roman Dolinajec HACOM, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
  • Stav vašej reklamácie si môžete overiť mailom na adrese reklamacie@renovovanypocitac.sk

Informácie o prijatí a vybavení reklamácie vám budú zaslané e-mailom.

Vybavené reklamácie zasielame prostredníctvom DPD kuríera.

 

Ako postupovať pri vráteni tovaru?
  • Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osob,  ktorá tovar zakúpila na IČO.
  • Je potrebné vyplniť -> Odstúpenie od zmluvy
  • Tovar je potrebné vrátiť v kompletnom balení vrátane celého príslušenstva a výplne balenia.
  • Zasielaný tovar zabaľte s vyplneným Odstúpením od zmluvy a kópiou dokladu o zakúpení.
  • Zásielku je potrebné zaslať ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielkuTovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
  • Tovar zašlite na adresu: Roman Dolinajec HACOM, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina