Ako postupovať pri reklamácii?
1. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk
- S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
2. Reklamácia zaslaná prostredníctvom kuriéra
Informácie o prijatí a vybavení reklamácie vám budú zaslané e-mailom.
Vybavené reklamácie zasielame prostredníctvom DPD kuríera.
Ako postupovať pri vráteni tovaru?
- Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osob, ktorá tovar zakúpila na IČO.
- Je potrebné vyplniť -> Odstúpenie od zmluvy
- Tovar je potrebné vrátiť v kompletnom balení vrátane celého príslušenstva a výplne balenia.
- Zasielaný tovar zabaľte s vyplneným Odstúpením od zmluvy a kópiou dokladu o zakúpení.
- Zásielku je potrebné zaslať ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
- Tovar zašlite na adresu: Roman Dolinajec HACOM, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina